Hoog bezoek...

20 februari 2011 - Uberlândia, Brazilië

Je hebt altijd bepaalde punten in je leven waar je naar uit kijkt. Je eerste keer naar de middelbare school, je diploma, studeren, een vriend(in), trouwen, ga zo maar door. Maar op een kleinere schaal heb je dit ook. Je kijkt uit naar vakantie of weekenden. Dit zijn standaard voorbeelden. Hier heb ik ook dingen om naar uit te kijken. Een paar weken geleden zag ik dagen voor me: dan en dan komen de vriendinnen van Constanza hier, daarna mijn moeder en daarna gaan we naar Fortaleza op vakantie. Erg raar als je er dan ineens midden in zit.

Vanavond om 10 uur Nederlandse tijd komen mijn moeder en haar vriend hier aan in Uberlândia. Voor ons is het zes uur 's middags. Ze heeft de hele dag doorgebracht in São Paulo op het vliegveld. De bedden liggen inmiddels klaar, kamer is netjes, boodschappen zijn gedaan en plannen voor vanavond staan vast. Mijn moeder denkt dat alleen ik en mijn ouders haar gaan ophalen, maar mijn counselors gaan ook heen. Daarna hebben we een klein feestje hier in huis. We gaan wat echte Braziliaanse dingen eten en drinken.

Ook wordt mijn Portugees op de proef gesteld, ik moet alles gaan vertalen. Mijn vader praat helemaal geen woord Engels, dus dat kan nog eens leuk worden. Ik ben er erg benieuwd naar. Het programma staat nog niet helemaal vast deze week, maar we vinden vast wel dingen om te doen.

Afgelopen week hadden we bezoek van Constanza's vriendinnen uit Belo Horizonte. Het was echt super gezellig. We waren met ons tienen in dit huis. Elke dag de hort op of spelletjes spelen in huis. Gelukkig was het wel mooi weer. Daarnaast zijn we nog naar de boerderij geweest, hebben daar geslapen. Iedereen was hartstikke verbrand, maar het was heel gezellig.

Ik ga nu naar het vliegveld om mijn moeder op te halen. Ik zal jullie snel op de hoogte houden.

Liefs.

1. inge:
    21 februari 2011
    Super veel plezier en geniet ervan!
    En doe je de groetjes aan je mams van mij?
    xxxxxxx
  2. Oma en opa Witjes:
    21 februari 2011
    Hallo die Jasmijn

Oma en ik hebben je blog gelezen en daaruit opgemaakt dat je het uitstekend naar je zin heb. je maakkt het zelfs zo bont dat je van je studie een hobby maakt!!Fijn dat j0uw moeder komt
    Lieve Jasmijn het ga je goed .Groetjjes oma en opa !
  3. Bea Meis:
    25 februari 2011
    Hoi Jasmijn,Heerlijk nietwaar, genieten van je hoge bezoek uit dit koude, natte,grijze Nederland.We gingen naar hen toe om uit te zwaaien, maar ze waren al gevlogen.Nog steeds is het heel leuk om je verhalen te lezen.Geniet van alles , lieve groetjes voor jullie allen,ook van Dick, Bea